DSpace/Dipòsit Manakin

Consulteu per autor "Segués Morral, M. Teresa"

Consulteu per autor "Segués Morral, M. Teresa"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Riera Romero, Gemma; Segués Morral, M. Teresa; Lago, José Ramón (Springer, 2022)
    This chapter presents a proposal on how cooperative learning can contribute to the development of cohesion, equity, and inclusion. The proposal has been developed in Spain, from the 1990s up to the present day, with the ...
  • Onrubia Goñi, Javier; Naranjo Llanos, Milagros; Segués Morral, M. Teresa (Taylor & Francis, 2009)
    El presente trabajo aborda, desde una perspectiva sociocultural, las relaciones entre la calidad cognitiva de las contribuciones a un foro virtual de debate y los objetivos y motivos que los participantes construyen a lo ...
  • Naranjo Llanos, Milagros; Onrubia Goñi, Javier; Segués Morral, M. Teresa (Blackwell, 2012)
    A case study was used to analyse the relationships between participation in an online discussion forum and the cognitive quality of the contributions made. Participation was calculated using two dimensions: presence (who ...
  • Universitat de Vic. Grup de Recerca en Atenció a la Diversitat; Lago, José Ramón; Naranjo Llanos, Milagros; Pedragosa i Xuclà, Olga; Riera i Romero, Gemma; Segués Morral, M. Teresa; Soldevila Pérez, Jesús (Praxis, 2012)
    Distintos centros que aplican el Programa CA/AC plantean, en cinco talleres, cuestiones como la implicación de las familias o la participación del alumnado con barreras de aprendizaje. Reflexionan sobre ellos, ...

Buscar al RIUVic

Llistar per