Documents del Centre d'Innovació i Formació en Educació (CIFE): Últims documents afegits

  • Juncà i Pujol, Albert (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    Introduir l’avaluació formativa a les nostres assignatures es pot fer de moltes maneres. Tanmateix, incorporar- la plenament i de cop i volta a una assignatura no és senzill. La voluntat de fer-ho es pot transformar ràpidament ...
  • Pla, Gil (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    Aquest capítol es proposa la “difícil” tasca d’analitzar quina és l’activitat cognitiva que l’avaluació formativa posa en joc. Per fer-ho, girarà a l’entorn de la pregunta següent: Quins són els processos psicològics ...
  • Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo) (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
  • Torres Cladera, Gemma (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    Quan s’aposta per una avaluació formativa cal que els implicats en el procés coneguin des del principi quins conceptes i continguts se’n deriven. Així, en aquest apartat es descriuran els principals elements que cal ...
  • Boluda Viñuales, Gemma (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    Compartim la idea de Castillo (2002:26) que l’avaluació és la que ha d’expressar amb fets significatius que avaluar no és sotmetre els alumnes cada cert temps a un examen per adjudicar-los una nota que els informi del ...

Buscar al RIUVic


Llistar per