DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi de l'estructura d'aprenentatge en l'ensenyament de l'educació fí­sica en l'educació obligatòria

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació
dc.contributor.author Arumí Prat, Joan
dc.date.accessioned 2006-06-19T12:00:49Z
dc.date.accessioned 2012-04-25T13:37:23Z
dc.date.available 2006-06-19T12:00:49Z
dc.date.available 2012-04-25T13:37:23Z
dc.date.created 2006
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/1725
dc.description.abstract The present research project presents an analysis of the different learning structures that Phsysical Education teachers use in their sessions in compulsory education. The project has been organised in to different parts. In the first part there is an explanation on what is understood by PE and its learning structure, the relationship between the general objectives of the area and the diffrent types of the most convenient learning structures: individual, competitive or cooperative, to be achieved. In the second part the instruments for the analysis of the learning structure are designed and used for the observation of the sessions of five teachers in five different schools in Osona. In the conclusion, the suitability of the instruments used is analysed and the great use of the competitive learning structure in the observed sessions confirmed. eng
dc.description.abstract En el present treball de recerca s'analitza l'estructura d'aprenentatge que els mestres utilitzen en diverses classes d'educació física en l'educació obligatòria. El treball s'organitza en dues parts, una primera part on s'explica què s'entén per educació física i estructura d'aprenentatge i on es relacionen els objectius generals de l'àrea amb els tipus d'estructura d'aprenentatge, individualista, competitiva o cooperativa, més adient per tal d'aconseguir-los. I una segona part on es dissenyen els instruments per a l'anàlisi de l'estructura i l'aprenentatge i s'utilitzen per l'observació de les classes de cinc mestres de cinc escoles diferents de la comarca d'Osona. En les conclusions del treball s'analitza la idoneïtat dels instruments analitzats i es constata la gran utilització de l'estructura d'aprenentatge competitiva en les classes observades. cat
dc.format application/pdf
dc.format.extent 180 p.
dc.language.iso cat
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject.other Educació fí­sica -- Educació secundària obligatòria
dc.title Anàlisi de l'estructura d'aprenentatge en l'ensenyament de l'educació fí­sica en l'educació obligatòria
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.description.version Director/a: Pere Pujolàs Maset
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques