DSpace/Dipòsit Manakin

D'alumnes a mestres: explorant records escolars de noves generacions de mestres. Una mirada qualitativa i de gènere

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Fatsini, Esther
dc.date.accessioned 2011-12-15T15:59:03Z
dc.date.accessioned 2012-04-25T13:37:26Z
dc.date.available 2011-12-15T15:59:03Z
dc.date.available 2012-04-25T13:37:26Z
dc.date.created 2011-11
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/1756
dc.description.abstract Aquest treball de recerca té la finalitat de conèixer com noves generacions de mestres van construint la seva identitat professional. Com que la recerca es situa a l’inici del seu pas per la formació inicial, el que es pretén analitzar són les concepcions i l’experiència prèvies que han tingut amb el món docent durant la seva trajectòria escolar. Es vol comprendre quines poden haver estat les motivacions que les han i els han portat realment a escollir la carrera de Mestres, quines expectatives tenen sobre la professió des de la vivència personal de ser testimonis d’una professió que ara volen convertir en la seva. El disseny respon a una investigació de caràcter exploratori i descriptiu i el mètode d’investigació s’ha basat en l’anàlisi de contingut de textos autobiogràfics elaborats en el context d’una assignatura de primer de Grau en les carreres de Mestres. La informació s’ha analitzat amb el programa d’anàlisi qualitativa Atlas.ti. cat
dc.description.abstract This research sets out to explore the processes by which new generations of teachers develop a sense of professional identity. Focussing on students in the early stages of their initial training, and analysis is made of the way in which they conceptualise the role of teachers. The aim is to identify the factors that led them to want to enter the profession, and their expectations of the job. This exploratory and descriptive investigation is based on a content analysis, using the Atlas.ti program, of autobiographical texts prepared by the students during the first year of their Teacher Training Degree course. eng
dc.format application/pdf
dc.format.extent 327 p. cat
dc.language.iso cat cat
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject.other Mestres
dc.title D'alumnes a mestres: explorant records escolars de noves generacions de mestres. Una mirada qualitativa i de gènere cat
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis cat
dc.description.version Director/a: Isabel Carrillo
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques