DSpace/Dipòsit Manakin

Associació Sant Tomàs. Com es pot crear valor a les entitats no lucratives per mitjà d'una estratègia de responsabilitat social

Registre simple

dc.contributor Corral Marfil, José A.
dc.contributor Morral Palacín, Noemí
dc.contributor Universitat de Vic
dc.contributor.author Coll, Ignasi
dc.contributor.author Díaz Pont, Joana
dc.date.accessioned 2012-05-14T11:10:48Z
dc.date.available 2012-05-14T11:10:48Z
dc.date.created 2010
dc.date.issued 2010
dc.identifier.isbn 978-84-96998-51-3
dc.identifier.isbn 978-84-92956-16-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/1816
dc.description Conté: Cas pràctic i Nota pedagògica ca_ES
dc.description.abstract CAS PRÀCTIC: Després de més de 40 anys d'activitat al servei de les persones discapacitades i les seves famílies, Ricard Aceves Torrents, gerent de l'Associació Sant Tomàs, sap que és hora de redefinir un pla estratègic que ordeni i faci més clars els reptes més importants de l'entitat i de presentar-lo davant la Junta de Govern. L'activitat que s'ha dut a terme durant tots aquests anys s'ha diversificat de manera important, i això justifica fer aquest nou esforç. Les actuacions de Sant Tomàs, en si, ja s'orienten al benefici social i a la responsabilitat cap als diversos grups d'interès, però és el moment de buscar l'excel·lència en els sistemes de comunicació i relació amb aquests grups. ca_ES
dc.description.abstract NOTA PEDAGÒGICA: L'objectiu del cas és desenvolupar la capacitat de reformular un pla estratègic integrant-hi un model formal de responsabilitat social que segueixi les recomanacions acceptades en l'àmbit europeu. El cas també introdueix el concepte de territori socialment responsable. El cas s'ha preparat a partir d'una situació real en què ja s'està orientant l'estratègia de l'organització cap a la responsabilitat social, però no s'han formulat metodologies i accions, ni s'han definit indicadors específics per formalitzar aquesta estratègia i poder retre comptes als grups d'interès clau. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Cambra de Comerç de Barcelona ca_ES
dc.publisher Universitat de Vic
dc.relation.isformatof Reproducció digital del document publicat en format paper
dc.relation.ispartof José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctic reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
dc.relation.ispartof José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctic reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Empreses petites i mitjanes -- Planificació estratègica ca_ES
dc.subject.other Associació Sant Tomàs ca_ES
dc.title Associació Sant Tomàs. Com es pot crear valor a les entitats no lucratives per mitjà d'una estratègia de responsabilitat social ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bookPart ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques