Repositorio Dspace

El paper del joc en el desenvolupament d'infants amb TEA

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Pineda i Agurto, Karen
dc.date.accessioned 2013-11-29T09:49:23Z
dc.date.available 2013-11-29T09:49:23Z
dc.date.created 2013-05
dc.date.issued 2013-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2500
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract Jugar no és només un sinònim de diversió, sinó que darrera d’aquesta acció s’amaguen molts elements que són imprescindible per al desenvolupament infantil, ja que l’afavoreix en tots els àmbits de la seva vida. Un nen amb Necessitats Educatives Especial té el mateix dret de gaudir d’una estona de joc, i desenvolupar-­‐se com a persona. De fet, el joc és considerat una eina d’aprenentatge a l’edat infantil. Per això, el present treball de grau té com objectiu principal analitzar la importància del joc com a eina educativa amb infants amb un Trastorn de l’Espectre Autista. S’utilitza una metodologia qualitativa, i a través de l’observació, s’analitza com el joc ajuda a un infant amb Trastorn de l’Espectre Autista a adquirir determinades habilitats i capacitats que li permeten tenir certa autonomia. Els resultats obtinguts, permeten afirmar que la Unitat de Suport a l’Educació Especial utilitza el joc com un recurs didàctic per a treballar amb infants amb Autisme. Per això, es planteja una proposta d’intervenció dins d’aquesta unitat. ca_ES
dc.description.abstract To play is not just a synonym of fun, but behind this action hides many elements that are essential for children's development, as it favour all areas of their life. A child with special educational needs have the same right to enjoy a bit of play, and grow as a person. In fact, the play is considered a learning tool in childhood. Therefore, the present graduate project’s main is to analyse the importance of plays as an educational tool for children with an Autism Spectrum Disorder. Used a qualitative methodology, and through observation, is analysed how the game helps a child with Autism Spectrum Disorder to acquire certain skills and abilities that allow they to have some autonomy. The results obtained allow that the Support Unit for Special Education uses the game as an educational resource to work with children with Autism. Therefore, there is a proposal for intervention in this unit. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 123 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Joc ca_ES
dc.subject.other Educació psicomotriu ca_ES
dc.subject.other Autisme ca_ES
dc.subject.other Infants autistes
dc.title El paper del joc en el desenvolupament d'infants amb TEA ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar en RIUVic


Listar

Estadísticas