DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi de l'atenció a la diversitat a les tres escoles rurals de la Zer Tramuntana

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Avilés Peralta, Lorena
dc.contributor.author García López, Maria del Carme
dc.date.accessioned 2013-12-03T18:39:51Z
dc.date.available 2013-12-03T18:39:51Z
dc.date.created 2013-04-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2506
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract L’objectiu d’aquest estudi, de caire interpretatiu - qualitatiu, consisteix en l’anàlisi de l’Atenció a la Diversitat a les tres escoles rurals de la ZER Tramuntana. Una recerca que pretén descriure, analitzar i interpretar els principals aspectes d’inclusió de l’alumnat en el grup - classe, la resposta educativa que donen els docents a la diversitat en les aules i els documents normatius que recullen aquests dos aspectes. Professors, alumnes i grup - classe són els actors que nosaltres hem estudiat detalladament, a partir d’entrevistes, tests sociomètrics i l’anàlisi dels documents vigents de les tres escoles de referència d’aquesta ZER que tenen present l’Atenció a la Diversitat. A partir de l’estudi dels tres casos reals, l’escola Puig Segalar de Viladamat, l’escola de Ventalló i l’escola Els Valentins de Vilamacolum, ens centrem en la perspectiva curricular i model inclusiu, per poder donar resposta a la nostra hipòtesi plantejada inicialment: El model d’escola rural afavoreix les estratègies d’Atenció a la Diversitat. ca_ES
dc.description.abstract The objective of this study, of type interpretive – qualitative, involves the analysis of attention to diversity into three rural schools of the RSZ Tramuntana. A search that seeks to describe, analyze and interpret the main aspects of inclusion of students in the class group, the teachers are educational response to diversity in the classroom and regulatory documents that record these two aspects. Teachers, students and class group to be and actors that we have studied in detail, from interviews, sociometric texts and analysis of existing documents to the three reference schools thereof RSZ that keeping in mind the attention to diversity. From the study of three real cases, Puig Segalar school in Viladamat, Ventalló school and Els Valentins school in Vilamacolum, we will focus on curricular perspective and inclusive model, in order to respond to our initial hypothesis: Rural school model favors strategies of attention to diversity. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 96 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Escola rural ca_ES
dc.subject.other Atenció a la diversitat ca_ES
dc.title Anàlisi de l'atenció a la diversitat a les tres escoles rurals de la Zer Tramuntana ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques