DSpace Repository

L'aprenentatge cooperatiu a la ZER de Llierca

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Casellas Campmol, Fàtima
dc.date.accessioned 2013-12-04T11:06:00Z
dc.date.available 2013-12-04T11:06:00Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2520
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract El treball cooperatiu és una metodologia important per aconseguir un model d’escola inclusiva. L’objectiu d’aquesta investigació qualitativa és conèixer quina percepció tenen els mestres i les mestres de la ZER del Llierca sobre el treball cooperatiu. L’instrument que s’ha utilitzat per recollir aquesta informació han estat els qüestionaris. A través del correu electrònic, s’han passat els qüestionaris a tot el professorat de la ZER, el qual de manera voluntària i anònima els han contestat. Després s’ha fet una anàlisi d’aquests i se n’ha extret com a conclusió principal que el professorat coneix, ha sentit parlar i són conscients que el treball cooperatiu és una metodologia interessant a treballar a l’aula i al centre, però fins al moment no s’ha adoptat com a eina constant al dia a dia a l’escola. ca_ES
dc.description.abstract Cooperative learning is an important methodology to achieve an inclusive school model. The aim of this research is to know which is the perception of the teachers working on the rural schooling zone of Llierca (ZER del Llierca), in La Garrotxa, Catalonia about cooperative learning. The means used to collect that information have been questionnaires. Through emails, questionnaires were sent to all teachers working on ZER del LLierca, that voluntarily and anonymously have answered them. Then, the relevant information was extracted and analysed. The main conclusion drawn is that the teachers have heard, know and are conscious that cooperative learning is an interesting methodology to work at classrooms and school, but so far it hasn't been taken as a daily tool for learning at schools. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 45 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.subject.other Ensenyament -- Treball en equip ca_ES
dc.title L'aprenentatge cooperatiu a la ZER de Llierca ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics