DSpace/Dipòsit Manakin

Identificació d'estratègies d'atenció a la diversitat als centres educatius de Pistoia

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Peipoch i Costa, Judit
dc.contributor.author Riera i Cudinachs, Ariadna
dc.date.accessioned 2013-12-12T10:08:14Z
dc.date.available 2013-12-12T10:08:14Z
dc.date.created 2013-05
dc.date.issued 2013-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2564
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract El treball Identificació d’estratègies d’atenció a la diversitat als centres educatius de Pistoia, pretén mostrar i donar a conèixer diverses estratègies que fomenten i enriqueixen la diversitat que trobem dins les aules. S’explica a través de l’anàlisi de diferents situacions educatives, com es tracta la diversitat, entesa com una escola per a tots, i com a través de les metodologies que utilitzen inclouen a tots els infants. ca_ES
dc.description.abstract The work of Identifying strategies for diversity in schools of Pistoia, aims to show and publicize various strategies that promote and enhance diversity found in classrooms. Explained through the analysis of different educational situations, such diversity is seen as a school for all and through the methodologies used include all children. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 194 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Atenció a la diversitat ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.subject.other Aprenentatge ca_ES
dc.title Identificació d'estratègies d'atenció a la diversitat als centres educatius de Pistoia ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques