DSpace/Dipòsit Manakin

Algunes idees i propostes per introduïr l'avaluació formativa a les assignatures

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic
dc.contributor.author Juncà i Pujol, Albert
dc.date.accessioned 2014-02-07T13:18:11Z
dc.date.available 2014-02-07T13:18:11Z
dc.date.created 2013
dc.date.issued 2013
dc.identifier.isbn 978-84-941644-5-3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2681
dc.description.abstract Introduir l’avaluació formativa a les nostres assignatures es pot fer de moltes maneres. Tanmateix, incorporar- la plenament i de cop i volta a una assignatura no és senzill. La voluntat de fer-ho es pot transformar ràpidament en fortes resistències i finalment en inacció si hom entreveu que l’empresa és complexa i li ha de suposar massa canvis i incerteses. Aquest capítol té com a objectiu acompanyar el professorat en el procés de fer seu aquest tipus d’avaluació; i que un cop fet el pas li resulti pràcticament impossible concebre la seva assignatura sense la presència continuada de l’avaluació formativa. Per tal de procurar ser exitós en aquesta contesa les següents pàgines s’estructuren de manera poc convencional. Així, una primera pregunta sobre l’avaluació va seguida de l’exposició d’uns quants aspectes positius ja constatats i contrastats de l’avaluació formativa, que acaba culminant amb l’exposició d’un seguit d’estratègies i suggeriments per implementar l’avaluació tot vencent les possibles pors o resistències que puguin acompanyar el procés. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 5 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació ca_ES
dc.rights (c) Universitat de Vic
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Ensenyament universitari -- Avaluació ca_ES
dc.subject.other Avaluació formativa ca_ES
dc.title Algunes idees i propostes per introduïr l'avaluació formativa a les assignatures ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bookPart ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques