DSpace Repository

Projecte P.I.T.O.S (Projecte d'informació telefònica d'orientació al S.A.T)

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Escola Politècnica Superior. Enginyeria Tècnica de Telecomunicacions
dc.contributor.author Ruiz Solà, David
dc.date.accessioned 2011-09-26T08:48:54Z
dc.date.accessioned 2012-03-30T07:41:22Z
dc.date.available 2011-09-26T08:48:54Z
dc.date.available 2012-03-30T07:41:22Z
dc.date.created 2011-09
dc.date.issued 2011-09-26T08:48:54Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/289
dc.description Curs 2010-2011
dc.description.abstract JCM és una empresa dedicada al disseny de sistemes de control d’accés. Disposa d’uns equips elèctrics amb molts paràmetres configurables, així es poden utilitzar en molts tipus d’instal•lació. Aquets paràmetres són configurables pels clients. JCM, disposa d’un servei d’atenció telefònica (SAT), que intenta donar solucions a tots els problemes que puguin sorgir als clients. Sovint, no poden donar suport als dubtes dels clients per culpa de la poca informació que reben a través del client. L'objectiu del projecte és resoldre el problema de falta d'informació i mala comunicació per millorar la qualitat del servei que ofereix el SAT. La solució, no ha d’alterar el cost de producció del producte. S’ha de tenir en compte també que els equips poden estar instal•lats en qualsevol part del món i que només es poden utilitzar recursos de fàcil accés per tots els clients. Per complir amb aquests objectius, emetrem un missatge, a través del brunzidor del equip, amb la informació de configuració de l'equip. Aquest missatge viatjarà a través de la xarxa telefònica fins al SAT. Un cop allà, el descodificarem i n'enviarem les dades a un PC perquè pugui presentar les dades sobre la configuració de una forma clara pel SAT. cat
dc.description.abstract JCM is a company dedicated to the design of access control systems. JCM has designed electrical equipment, which has lots of configurable parameters, so it can be used in many different installation. Almost all settings can be modified by customers. JCM also owns a telephone assistance service, which tries to solve customer's problems. However, they are often unable to support customer's doubts due to the lack of information received from the client. The project aim is to solve the lack of information problem in order to improve the quality of the service offered by the telephone assistance service. The solution must not increase the production cost of the product. It should also be taken under consideration, that the JCM electric equipment can be installed anywhere worldwide. Therefore, we are forced only to use resources that are easily available to all customers. To meet these goals, we will send a message, using the buzzer attached to the equipment. The message will contain the information about how the electric equipment it is configured. The message will travel through the telephone network to the telephone assistance service. Once there, the data will be decoded and send to a PC so, the telephone assistance service will get clear information about the equipment. cat
dc.format application/pdf
dc.format.extent 181 p. ca
dc.language.iso cat ca
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licences/by-nc-nd/3.0/es
dc.subject.other Telecomunicació
dc.subject.other Serveis d'atenció al client
dc.title Projecte P.I.T.O.S (Projecte d'informació telefònica d'orientació al S.A.T) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.description.version Tutor/a: Salvador Farràs Clusella
dc.description.version Avalador/a: Elisabet Faja Grau
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics