DSpace/Dipòsit Manakin

Identificació i anàlisis de les estratègies que utilitzen els alumnes d'educació primària a l'hora de realitzar sumes mentalment

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Calvo Verdaguer, Tatiana
dc.date.accessioned 2014-10-06T11:12:41Z
dc.date.available 2014-10-06T11:12:41Z
dc.date.created 2014-05-16
dc.date.issued 2014-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3349
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract En aquest treball es presenten els resultats i les conclusions d’un anàlisi realitzat amb els alumnes de Primer fins a Sisè de Primària, amb l’objectiu de descobrir quines estratègies utilitzen els alumnes a l’hora de resoldre sumes mentalment i observar si aquestes evolucionen al llarg dels diferents cursos. Així doncs, mitjançant un anàlisi detallat de les estratègies, podrem observar si els alumnes de sisè utilitzen les mateix estratègies que els alumnes de primer, o no, i l’evolució d’aquestes al llarg de la Primària, concretament, a l’escola pública El Bosc de la Pabordia. Per acabar, també es volen contrastar els resultats obtinguts amb diferents autors i investigacions sobre aquest àmbit en concret, El càlcul mental. ca_ES
dc.description.abstract This paper presents the results and the conclusions of an analysis done with students from an elementary public school (6 to 12 years old), with the main purpose of discovering the strategies that they use when they have to solve mental adding, and to observe if they show an improvement over the years. Through a very deep analysis of the strategies, we could observe if the oldest students (11-12 years old) uses the same strategies than the small ones (6 years old) or not, and the evolution of this ones in this specific school (El Bosc de la Pabordia). This work also wants to contrast the results with different authors and investigations about that specific area, the mental computation. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 61 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Càlcul mental ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.title Identificació i anàlisis de les estratègies que utilitzen els alumnes d'educació primària a l'hora de realitzar sumes mentalment ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques