Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
González Fuentes, Sergio |
|
dc.date.accessioned |
2014-10-06T13:56:32Z |
|
dc.date.available |
2014-10-06T13:56:32Z |
|
dc.date.created |
2014-05-16 |
|
dc.date.issued |
2014-05-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/3353 |
|
dc.description |
Curs 2013-2014 |
ca_ES |
dc.description.abstract |
Aquest treball d’investigació pretén conèixer els factors que condicionen una
pràctica instrumental inclusiva en el context escolar i d’aula; un tema poc
treballat amb consciència d’universalitat en l’àrea curricular d’Educació
Musical. En primer lloc, a la fonamentació teòrica, s’han extret les principals
idees de diferents autors que tracten sobre el Disseny Universal,
l’Ensenyament Multinivell, el treball cooperatiu i el treball musical amb
instrumentació Orff. De cada un d’aquests blocs s’ha realitzat una relació
entre aquestes teories i l’aplicació al context musical. Posteriorment,
treballant des de la base teòrica, s’ha aplicat una intervenció a nivell escolar
de dues setmanes on es pretén identificar els ítems que dificulten o
afavoreixen la pràctica instrumental a l’aula i idear alternatives de pràctica
instrumental inclusiva. |
ca_ES |
dc.description.abstract |
This research aims to determine the factors that determine a practical
instrument in the inclusive classroom and school context ; recently worked
with a theme of universal consciousness in the area of music education
curricula . First, the theoretical , the main ideas are drawn from different
authors dealing with the Universal Design, Multilevel Education, cooperative
work and work Orff musical instruments. Each of these blocks has made a
connection between these theories and applying the musical context. Later,
working from the theoretical basis, intervention was applied at two-week
school which aims to identify items that hinder or encourage instrumental
practice in the classroom and devise alternative instrumental inclusive
practice . |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
35 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
ca_ES |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
ca_ES |
dc.subject.other |
Música -- Ensenyament |
ca_ES |
dc.title |
L’orquestra inclusiva dintre del context escolar |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca_ES |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons