DSpace Repository

L’orquestra inclusiva dintre del context escolar

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author González Fuentes, Sergio
dc.date.accessioned 2014-10-06T13:56:32Z
dc.date.available 2014-10-06T13:56:32Z
dc.date.created 2014-05-16
dc.date.issued 2014-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3353
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract Aquest treball d’investigació pretén conèixer els factors que condicionen una pràctica instrumental inclusiva en el context escolar i d’aula; un tema poc treballat amb consciència d’universalitat en l’àrea curricular d’Educació Musical. En primer lloc, a la fonamentació teòrica, s’han extret les principals idees de diferents autors que tracten sobre el Disseny Universal, l’Ensenyament Multinivell, el treball cooperatiu i el treball musical amb instrumentació Orff. De cada un d’aquests blocs s’ha realitzat una relació entre aquestes teories i l’aplicació al context musical. Posteriorment, treballant des de la base teòrica, s’ha aplicat una intervenció a nivell escolar de dues setmanes on es pretén identificar els ítems que dificulten o afavoreixen la pràctica instrumental a l’aula i idear alternatives de pràctica instrumental inclusiva. ca_ES
dc.description.abstract This research aims to determine the factors that determine a practical instrument in the inclusive classroom and school context ; recently worked with a theme of universal consciousness in the area of music education curricula . First, the theoretical , the main ideas are drawn from different authors dealing with the Universal Design, Multilevel Education, cooperative work and work Orff musical instruments. Each of these blocks has made a connection between these theories and applying the musical context. Later, working from the theoretical basis, intervention was applied at two-week school which aims to identify items that hinder or encourage instrumental practice in the classroom and devise alternative instrumental inclusive practice . ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 35 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Música -- Ensenyament ca_ES
dc.title L’orquestra inclusiva dintre del context escolar ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics