Oferir una educació de qualitat que inclogui a tots els infants ha esdevingut, en els darrers anys, un repte per a la majoria de les escoles. Aprendre convivint amb la felicitat hauria d’esdevenir una realitat a qualsevol centre educatiu per tal de garantir el procés d’ensenyament-aprenentatge. Aquest treball pretén transmetre que ...»»»»
Oferir una educació de qualitat que inclogui a tots els infants ha esdevingut, en els darrers anys, un repte per a la majoria de les escoles. Aprendre convivint amb la felicitat hauria d’esdevenir una realitat a qualsevol centre educatiu per tal de garantir el procés d’ensenyament-aprenentatge. Aquest treball pretén transmetre que ambdós fets són possibles a partir de l’estudi de cas realitzat a l’escola Città-Pestalozzi, situada al centre d’Itàlia. Aquesta recerca s’ha dut a terme a través de l’anàlisi de documents, l’observació directa, la realització d’entrevistes i la participació en el propi centre.^^^^
Providing a quality education that involves all children has become, in recent years, a challenge for most schools. Learning while living happiness should become a reality at any school to ensure the teaching-learning process. This document aims to convey that both events are possible from the study at Città-Pestalozzi school, ...»»»»
Providing a quality education that involves all children has become, in recent years, a challenge for most schools. Learning while living happiness should become a reality at any school to ensure the teaching-learning process. This document aims to convey that both events are possible from the study at Città-Pestalozzi school, located in central Italy. This research has been done through document analysis, direct observation, conducting interviews and participation at the school itself.^^^^