Aquesta recerca estudia el consum de premsa comarcal tradicional i en línia per part
de lectors, radiooients i usuaris web residents a Catalunya. Per fer-ho, es va crear una
enquesta en línia oberta a majors d’edat en què es destaca que: els mitjans de
comunicació nacionals tradicionals són els més consumits, seguits pels ...»»»»
Aquesta recerca estudia el consum de premsa comarcal tradicional i en línia per part
de lectors, radiooients i usuaris web residents a Catalunya. Per fer-ho, es va crear una
enquesta en línia oberta a majors d’edat en què es destaca que: els mitjans de
comunicació nacionals tradicionals són els més consumits, seguits pels mitjans
de comunicació comarcals tradicionals; que hi ha una tendència a la disminució de
consum de notícies en línia a mesura que augmenta l’edat, i que l’accés als mitjans de
comunicació en línia es fa més a través d’ordinador portàtil, seguit de l’ordinador de
sobretaula i després mitjançant el telèfon intel·ligent. Això desvetlla un panorama
multipantalla en construcció, en la cerca d’una identitat i un model de negoci.^^^^