El procés tan intens d’arribada de població nouvinguda a Catalunya i a l’Estat espanyol ha
tingut un gran impacte en la incorporació a les escoles, des de la meitat de la dècada de 1990,
d’infants i joves de procedències diverses. L’acollida d’alumnat immigrat ha suscitat diferents
actuacions polítiques, socials i educatives ...»»»»
El procés tan intens d’arribada de població nouvinguda a Catalunya i a l’Estat espanyol ha
tingut un gran impacte en la incorporació a les escoles, des de la meitat de la dècada de 1990,
d’infants i joves de procedències diverses. L’acollida d’alumnat immigrat ha suscitat diferents
actuacions polítiques, socials i educatives durant aquests anys. En aquest article s’analitzen les
mesures que s’han posat en marxa a Vic, des de 1997 fins a 2010, amb la finalitat d’aportar
elements de reflexió i contribuir a millorar l’acollida educativa i social de la població escolar
nouvinguda i de les seves famílies.^^^^
Tipus:
Article
Indexació:
Indexat a CARHUS+
Citació Bibliogràfica:
Simó Gil, N. (2011). L’acollida d’alumnat immigrat en el sistema educatiu a Catalunya: reflexions i propostes a partir de l’anàlisi del cas de Vic. Temps d'Educació, (40), 147-162.