DSpace/Dipòsit Manakin

L'escolarització compartida, un recurs per a la inclusió?

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Andreu i Serra, Cristina
dc.date.accessioned 2015-09-09T11:46:46Z
dc.date.available 2015-09-09T11:46:46Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4151
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract Aquest projecte té com a objectiu principal analitzar el procés que s’ha seguit en dos casos d’escolarització compartida. Així doncs, es realitzarà una recerca des del moment de la proposta del procés fins a l’actualitat, per a poder valorar quins elements s’han donat en el plantejament de la proposta, en l’elaboració del dictamen i del PI i en la metodologia de l’aula ordinària per a promoure la inclusió d’aquest alumnat. De la mateixa manera, també es valoraran els canvis que s’han produït durant el procés, la vivència d’aquest i les expectatives de futur que es tenen. Per a poder realitzar aquest estudi, s’ha dut a terme un estudi de cas múltiple a través de vuit entrevistes als professors de les escoles ordinàries, als professors del centre d’educació especial, als professionals de l’EAP i a les famílies de cada cas. Els resultats obtinguts ens mostren com s’ha tingut en compte la inclusió d’aquests alumnes en les aules ordinàries i la concepció que cada professional té d’aquesta. ca_ES
dc.description.abstract The main objective of this project is to analyze the process of two cases of shared schooling. Consequently, we will do a research from the moment of the proposal to the present in order to evaluate which items to promote the inclusion of these students have been used on the proposal, in preparing the report, the individualized plan and the methodology of the ordinary classroom. Also it will be important to analize the changes that have occurred during the process of this experience and the future expectations that they have. In order to perform this study, we conducted a multiple case study through eight interviews to teachers of ordinary classrooms, teachers of special education center classrooms, professionals from EAP and the families of each case. The results show us the inclusion of these students in regular classrooms and the idea that everyone has about it. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 150 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.subject.other Aprenentatge ca_ES
dc.title L'escolarització compartida, un recurs per a la inclusió? ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques