Aquest treball analitza com els infants comprenen les figures geomètriques bàsiques a partir de l'art. Inclou un marc teòric amb l' informació dels aspectes que trobarem a la part pràctica, començant per com defineix Piaget que els infants comprenen el desenvolupament dels conceptes geomètrics, passant pels nivells de Van Hiele ...»»»»
Aquest treball analitza com els infants comprenen les figures geomètriques bàsiques a partir de l'art. Inclou un marc teòric amb l' informació dels aspectes que trobarem a la part pràctica, començant per com defineix Piaget que els infants comprenen el desenvolupament dels conceptes geomètrics, passant pels nivells de Van Hiele que és bàsicament amb el què es basarà el meu anàlisi, i acabant per l'aplicació de la geometria a diferent àmbits com per exemple l'art.
Tot seguit trobarem la part pràctica en què inclou les activitats portades a terme juntament amb els qüestionaris i les imatges que es van utilitzar. Després de les activitats trobarem l'anàlisi realitzat dels resultats obtinguts.
Per concloure el treball podrem observar-hi les conclusions per tal de comprovar si els objectius establerts inicialment s'han complert.^^^^
The aim of this project is how children understand the geometric figures from art. Includes a theorical part with the information aspect that we find in the practical part. First of all, we can see defined by Piaget that children develop geometrical concepts. Secondly, we can see also Van Hiele levels, that is basically my analysis ...»»»»
The aim of this project is how children understand the geometric figures from art. Includes a theorical part with the information aspect that we find in the practical part. First of all, we can see defined by Piaget that children develop geometrical concepts. Secondly, we can see also Van Hiele levels, that is basically my analysis based. Finally, there is the application of geometry in different fields such as art.
Then, there is the practical part which includes the activities carried out along with the questionnaires and the images were used . After the activities, we can find the analyzing of the results.
To conclude, we can see the conclusions in order to check whether the aims initially set have been met .^^^^