DSpace Repository

Anàlisi de les estratègies per atendre l'alumnat amb diversitat cultural

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Moussaoui, Samah
dc.date.accessioned 2015-09-24T11:30:02Z
dc.date.available 2015-09-24T11:30:02Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4208
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract El present treball que té com a títol “Anàlisi de les estratègies per atendre l’alumnat amb diversitat cultural. Estudi d’una realitat cultural enfocada a una educació multicultural” és una investigació que, tal i com es pot entendre en el títol pretén realitzar l’anàlisi de les estratègies i metodologies que s’utilitzen en un dels centres educatius de Catalunya. Durant aquests últims anys hi ha hagut un gran augment en el nombre d’immigrants de manera que les escoles han hagut de fer front el repte de la diversitat cultural. Per conèixer quin és el model que s’utilitza, en aquesta investigació es realitza una descripció de la realitat d’una escola concertada, concretament en dos cursos de l’etapa d’Educació Infantil (P3-P5) i el que es pretén es veure quin és el procés d’acollida en el primer curs i quin és el progrés que han realitzat aquests alumnes en l’últim curs. La recerca s’emmarca dins el paradigma interpretatiu, és a dir, una metodologia de caire qualitatiu orientada a la comprensió de la realitat del centre a partir d’un estudi de cas. ca_ES
dc.description.abstract The present work is titled "Analysis of the strategies to attend the students with cultural diversity." Study of a cultural reality focused on multicultural education is an investigation, as can be seen in the title that aims to make an analysis of the strategies and methodologies used in the schools in Catalonia. In recent years there has been a large increase in the number of immigrants in a way that schools have faced the challenge of cultural diversity. To know what the model used in this research, is done a description of the reality of a private school, namely two courses of Early Childhood or Primary Education (P3-P5) and the aim is to see what the reception process is in the first year and what progress these students have made in the last year. The research is part of the interpretative paradigm, that is to say, a qualitative methodology aimed at understanding the reality of the center as a case study. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 56 p.
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Infants immigrants ca_ES
dc.subject.other Educació intercultural ca_ES
dc.subject.other Multiculturalisme ca_ES
dc.title Anàlisi de les estratègies per atendre l'alumnat amb diversitat cultural ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics