DSpace/Dipòsit Manakin

Suport conductual positiu: Prevenció i detecció dels trastorns de conducta en l'àmbit escolar

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author López García, Elisa
dc.date.accessioned 2015-09-29T08:24:42Z
dc.date.available 2015-09-29T08:24:42Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4240
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description Premi Vicenç Fisas i Comella que atorguen la Fundació La Farga i la UVic al millor treball de Final de Grau (edició 2015)
dc.description.abstract L’estudi d’aquesta investigació es basa en l’anàlisi dels trastorns de conducta que pot presentar l’alumnat a les escoles, concretament en la seva prevenció i detecció, per aconseguir disminuir la seva presència a les aules. La part de la prevenció ve donada pel Suport Conductual Positiu (SCP), sistema que té com a objectiu prevenir els problemes conductuals i la detecció es realitza a partir de la utilització d’eines formals que permeten visualitzar la convivència a l’aula amb la finalitat d’aconseguir una visió més íntegra i global. L’actuació vers les conductes problemàtiques s’ha convertit en un dels objectius més importants a l’educació. Per poder ajudar en aquest repte, es vol aportar al professorat metodologies i tècniques que facilitin la tasca d’identificació i intervenció preventiva. ca_ES
dc.description.abstract The study of this research is based on the analysis of behavioral disorders that can present students in schools, particularly in the prevention and detection, in order to reduce their presence in the classroom. An important part of prevention is done by Positive Behavioral Support (PBS), a system that aims to prevent behavioral problems and detection is made from the use of formal tools that allow to visualize living in the classroom with the aim of achieving a more complete and comprehensive approach. The action toward problem behavior has become an important education goal. To assist in this challenge, we want to provide teachers with the methodologies and techniques that facilitate the identification task and preventive intervention. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 61 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Trastorns de la conducta en els infants -- Prevenció ca_ES
dc.title Suport conductual positiu: Prevenció i detecció dels trastorns de conducta en l'àmbit escolar ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques