DSpace/Dipòsit Manakin

La influència de l'expressió corporal com a estratègia per gestionar les emocions, les habilitats socials i la creativitat artística dels alumnes de primària

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Ortega Arcos, Mª Cristina
dc.date.accessioned 2015-09-29T10:27:02Z
dc.date.available 2015-09-29T10:27:02Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4243
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract La motivació i interès personal del present estudi que s’ha portat a terme durant l’últim curs de grau d’Educació Primària ha sorgit de la pregunta: “Què passa amb la vivència emocional dels nens i nenes que realitzen expressió corporal en un context escolar?”. Partint d’aquesta qüestió, penso que hi ha d’haver un treball profund sobre les diferents emocions que experimenta l’alumne dins i fora de l’aula. A priori considero que no s’afavoreix i ni s’aprecia l’expressió de les emocions dels alumnes, i molt menys es pensa en elles a l’hora d’educar. A l’escola ha d’haver un espai dedicat al treball de l’expressió corporal com a estratègia per educar les emocions, les habilitats socials i la creativitat artística dels infants. Les sessions de tutoria poden ser un bon espai per desenvolupar-la. Durant el procés d’investigació s’han anat analitzant i contrastant els fonaments teòrics amb la informació adquirida dels mestres provinents de les diferents escoles de la comarca d’Osona –Torelló, Sant Pere de Torelló, Sant Hipòlit i Vic–. D’aquesta manera, s’ha pogut valorar i apreciar quina és la realitat de l’expressió corporal dins les escoles, quin tractament se li dóna i com es podria millorar. ca_ES
dc.description.abstract Personal motivation and interest of this real study carried out during the last year of the degree in Teachers Training in Primary Education comes out of the following question: “What happens with the emotional experience of those children who carry out body expression in a school context?” From this question, I think that it has to be a deep work about the different emotions that pupils experiment inside and outside the classroom. From the first point, I believe that it is not appreciate the students’ emotional expression and much less this issue is not treated at the time to educate. At the school it has to be a space dedicated to the body expression work as strategy to educate the emotion, the social skills and the artistic creative of the children. The tutorial sessions could be a positive space to develop it. During the investigation process it has been analyzed and contrasted the theoretical models with the acquired information from the teachers of the different schools of the Osona region -Torelló, Sant Pere de Torelló, Sant Hipòlit and Vic-. In this way it could be evaluated and appreciated the reality of the body expression in the schools, what treatment is provided and how it could be improved. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 109 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.subject.other Educació emocional ca_ES
dc.subject.other Expressió corporal ca_ES
dc.subject.other Habilitats socials en els infants ca_ES
dc.subject.other Creativitat en els infants ca_ES
dc.title La influència de l'expressió corporal com a estratègia per gestionar les emocions, les habilitats socials i la creativitat artística dels alumnes de primària ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques