DSpace Repository

La relaxació com a recurs inclusiu per millorar l'atenció dels alumnes de 2n de primària

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Prat i València, Lídia
dc.date.accessioned 2015-09-29T11:55:41Z
dc.date.available 2015-09-29T11:55:41Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4247
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract A la societat actual, cada vegada hi ha més persones que manifesten tenir dificultats per mantenir l’atenció. A les aules aquesta falta d’atenció té conseqüències a nivell individual però també a nivell de grup-classe ja que els efectes en la pròpia conducta poden afectar la relació mestre-alumne i les relacions entre companys, incrementar la conflictivitat, interferir en el ritme de treball i, en general, crear un clima d’aula poc idoni per l’aprenentatge. La relaxació com a recurs inclusiu per millorar l’atenció dels alumnes de 2n de primària és una recerca que busca oferir estratègies als alumnes per mantenir-se atents i donar resposta als diversos factors que poden interferir el procés d’ensenyament-aprenentatge. Pretén proporcionar a l’alumne un recurs i un espai per alliberar tensions físiques i psicològiques que li aporti benestar, amb si mateix i amb els altres, i que els seus beneficis englobin tots els aspectes de la seva persona: cos, ment, emocions i relacions. Un recurs útil en l’àmbit acadèmic però també fora d’aquest i al qual l’alumne pot accedir en qualsevol moment i durant tota la seva vida. ca_ES
dc.description.abstract Nowadays, in the current society it is more and more common to find people having difficulties in paying attention. Inside classrooms, this lack of attention has consequences both at an individual and at a group-class level. This is due to the fact that individual behaviour can affect the teacher-student relation as well as the student relation with their classmates, it can also increase conflicts and intervene with the rhythm of work. In general, it can create an unsuitable environment as far as learning is concerned. Relaxation as an inclusive tool to improve 2nd grade students attention is a research that tries to offer different strategies to students. These strategies are aimed at keeping their attention high and giving response to different factors that can negatively interfere with the teaching-learning process. It tries to provide students with a tool and a space to release physical and psychological tensions that brings well-being to them and those around them. Moreover, it has general benefits that include every aspect of themselves: mind, body, emotions and relations. It is a useful resource in the academic field but is also relevant to other aspects that students can access along their life. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 138 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.subject.other Relaxació ca_ES
dc.title La relaxació com a recurs inclusiu per millorar l'atenció dels alumnes de 2n de primària ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics