DSpace/Dipòsit Manakin

L’atenció a la diversitat i la inclusió a l'escola rural : les aportacions de Montserrat Castanys Jarque a l'escola de Castellcir i al Secretariat d'escola rural

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva
dc.contributor.author Sala Font, Lídia
dc.date.accessioned 2015-10-20T06:50:24Z
dc.date.available 2015-10-20T06:50:24Z
dc.date.created 2015-09
dc.date.issued 2015-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4307
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract Montserrat Castanys Jarque és una mestra que ha contribuït al desenvolupament i renovació de l’escola rural, des de l’anonimat, al costat de molts altres mestres. Activa participant dels Moviments de Renovació Pedagògica i del Secretariat d’Escola Rural, sempre ha estat compromesa amb l’escola de poble, arrelada, pública, de qualitat i inclusiva. Amb aquest treball es pretén donar visibilitat a aquesta trajectòria de compromís i contribucions. Per tal d’aprofundir-hi s’ha entrevistat a Montserrat Castanys i a sis persones que han compartit moments clau amb ella. A partir de totes les veus, reconstrueixo la seva biografia i identifico les seves idees pedagògiques, posant èmfasi en la seva concepció de l’atenció a la diversitat i la inclusió. Per tal de complementar la memòria oral, s’analitzen els documents publicats i inèdits de Castanys. Reconstruint així la seva trajectòria personal i professional i descobrint les seves idees educatives des de la proximitat. ca_ES
dc.description.abstract Montserrat Castanys Jarque is a teacher who has anonymously contributed to the development and renovation of the rural school next to many other teachers. She has played an important role in the movements related to educational renovations and to the “Secretariat d’Escola Rural”. She has always been involved in the rural school, considering it as a state school, inclusive and with quality work. The study tries to show her career focused on her ability of commitment and contributions. In order to carry it out, Montserrat Castanys and six more people who shared important experiences with her along the career have been interviewed. Considering all of them, I have recreated her biography and identified her education ideas, placing an emphasis on her conception of diversity outreach and inclusion. So as to complete the oral memory, it has been analysed the published and unpublished documents of Montserrat Castanys, with which I have known her personal and professional career, allowing me to understand and show her education ideas. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 135 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Escoles rurals ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.subject.other Atenció a la diversitat ca_ES
dc.title L’atenció a la diversitat i la inclusió a l'escola rural : les aportacions de Montserrat Castanys Jarque a l'escola de Castellcir i al Secretariat d'escola rural ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca_ES
dc.description.version Director/a: Joan Soler i Mata
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques