DSpace/Dipòsit Manakin

El centre residencial d’acció educativa va a l’escola. Anàlisi de l’experiència escolar de tres infants residents en un centre residencial d’acció educativa (CRAE).

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva
dc.contributor.author Garcia Molsosa, Marta
dc.date.accessioned 2015-10-20T07:10:31Z
dc.date.available 2015-10-20T07:10:31Z
dc.date.created 2015-09
dc.date.issued 2015-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4308
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract Els infants i adolescents residents en Centres Residencials d’Acció Educativa (CRAE) són un col·lectiu amb un elevat risc de fracàs escolar. La seva inclusió a l’escola és un repte per a les institucions i professionals que se n’ocupen de la qual dependran, en gran mesura, les seves possibilitats de benestar, integració i participació social en el futur. En aquesta recerca hem analitzat els itineraris educatius i l’experiència escolar de tres infants residents a un CRAE per tal d’aprofundir en els processos d’inclusió i exclusió que es donen en el context escolar en relació a aquesta població. ca_ES
dc.description.abstract Children and adolescents living in children’s homes are a group at high risk of school failure. Their inclusion in school is a challenge for care and educational institutions and professionals of which will depend, in large measure, their chances of well-being, and their social integration and participation in the future. In this study we have analyzed the educational pathways and the school experience of three children living in a residential care centre to deepen the processes of inclusion and exclusion that occur in the school context in relation to this population. ca_ES
dc.description.abstract Los niños y adolescentes residentes en Centros Residenciales de Acción Educativa (CRAE) son un colectivo con un elevado riesgo de fracaso escolar. Su inclusión en la escuela es un reto para las instituciones y profesionales que se ocupan de ellos de la que dependerán, en gran medida, sus posibilidades de bienestar, integración y participación social en el futuro. En esta investigación hemos analizado los itinerarios educativos y la experiencia escolar de tres menores residentes en un CRAE para profundizar en los procesos de inclusión y exclusión que se dan en el contexto escolar en relación a esta población. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 381 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Integració escolar ca_ES
dc.subject.other Infants desfavorits -- Educació ca_ES
dc.subject.other Infants -- Serveis socials ca_ES
dc.subject.other Adolescents desfavorits ca_ES
dc.subject.other Fracàs escolar ca_ES
dc.title El centre residencial d’acció educativa va a l’escola. Anàlisi de l’experiència escolar de tres infants residents en un centre residencial d’acció educativa (CRAE). ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca_ES
dc.description.version Director/a: Jordi Collet Sabé
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques