DSpace/Dipòsit Manakin

Proposta de Branding Territorial " La Vall del Congost"

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Viñas Tort, Judit
dc.contributor.author Miguel Casanovas, Blanca
dc.date.accessioned 2016-11-16T18:27:07Z
dc.date.available 2016-11-16T18:27:07Z
dc.date.created 2016
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4693
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract En el següent projecte es proposa una nova marca territorial, en concret per la Vall del Congost. La Vall del Congost està formada per quatre territoris: Aiguafreda, Sant Martí de Centelles, Tagamanent i Figaró. A més de trobar-se entre dues comarques (Osona i Vallès Oriental). Actualment, la vall no és reconeguda com un únic lloc pels quatre municipis, sinó que es coneixen els territoris per separat. Vist aquest buit, s'ha volgut donar a conèixer la zona, ja que realitzant una sèrie d'entrevistes i Focus group als alcaldes/alcaldesses i habitants dels municipis, ho defineixen com un lloc de pas de trànsit intens. A més, ser un lloc referent al llarg dels anys per la quantitat d'historiadors i escriptors que n'han fet referència durant els anys. S'ha portat a terme una investigació basada amb la valorització dels valors tangibles i intangibles que componen la vall (localització dels territoris, el paisatge, història, etc.) El treball és un anàlisis sobre tots aquells elements que componen la vall per diferenciar-lo de la resta. A la Vall del Congost s'han detectat alguns factors negatius que durant la investigació i amb l'elaboració d'una nova estratègia de marca, es vol intentar transformar-los a positius. Per tal de centrar la marca en una localització més propera, també s'ha portat a terme una delimitació geogràfica el qual se centra en dos epicentres, principalment: Catalunya i Catalunya Nord. La marca proposada se centra a arribar a un públic més concret i directa pensant amb totes aquelles persones que disposen de temps lliure els hi agrada anar a córrer o a caminar a la muntanya. Finalment, s'han realitzat accions (internes i externes) per crear i generar una interacció amb els públics locals i forans. Com que actualment la marca no existeix i es vol començar a donar nom i forma a la vall, en aquest projecte es realitza únicament el llançament de la nova marca, és a dir, es fa una proposta per dur a terme posteriorment la marca. es
dc.description.abstract It is proposed, in the following project, a new territorial brand for the Vall del Congost. This valley it is formed by four lands (and its towns): Aiguafreda, Sant Martí de Centelles, Tagamanent and Figaró. In addition, this zone is placed between two districts (Osona and Vallès Oriental). Actually the valley is not considered a unique territory by the four municipalities, they are known separately. Once detected this problem, it has been wanted to publicize this area due after several interviews and focus groups with majors and inhabitants of the towns, which define the valley as an intense passing place. Furthermore, it has been a landmark during years thanks to writers and historians have made reference to it. An investigation has been made based on the valorisation of tangible and intangible assets that comprise the valley (localisation of the territories, landscape, history, etc.). The project starts from an analysis of all the elements that compose the valley to differentiate it from the others, detecting positive and negative factors during the investigation and finally defining a new brand strategy to transform weaknesses into strengths. The geographical area where the brand expansion works will focus in is based in two epicentres: Catalunya and Catalunya Nord due its nearby and accessible location. The new brand strategy focuses on a specific type of target, those who have enough leisure time and that like trekking or running by the nature and the mountains. Finally, internal and external actions have been developed to generate a new way to interact with local and foreign public. As the brand currently doesn't exist, this project focuses on the definition and launching of it, and into making a complete proposal that allows implementing it in the future. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 204 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ es
dc.subject.other Paissatge es
dc.subject.other Territori es
dc.subject.other Màrqueting territorial es
dc.title Proposta de Branding Territorial " La Vall del Congost" es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques