DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi dels Nous Canals de Comunicació en Moda

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Duart Abillar, Tània
dc.date.accessioned 2016-12-01T13:53:08Z
dc.date.available 2016-12-01T13:53:08Z
dc.date.created 2016
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4723
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract Aquest treball té com a objectius principals descriure l’ús del canal online en la comercialització i distribució de les peces de vestir per part dels grans players del sector a Espanya alhora que copsar les noves formes de comunicar pròpies del canal: xarxes socials, blogs, etc. i l’eficàcia comunicativa dels mateixos. També comprovar si les principals empreses implicades aposten per aquest nou canal de comunicació o si, segueixen utilitzant la publicitat convencional com a base per realitzar les seves campanyes publicitàries. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 303 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Moda es
dc.subject.other Publicitat es
dc.title Anàlisi dels Nous Canals de Comunicació en Moda es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques