Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació |
|
dc.contributor.author |
Duart Abillar, Tània |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-01T13:53:08Z |
|
dc.date.available |
2016-12-01T13:53:08Z |
|
dc.date.created |
2016 |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/4723 |
|
dc.description |
Curs 2015-2016 |
es |
dc.description.abstract |
Aquest treball té com a objectius principals descriure l’ús del canal online en la comercialització i distribució de les peces de vestir per part dels grans players del sector a Espanya alhora que copsar les noves formes de comunicar pròpies del canal: xarxes socials, blogs, etc. i l’eficàcia comunicativa dels mateixos. També comprovar si les principals empreses implicades aposten per aquest nou canal de comunicació o si, segueixen utilitzant la publicitat convencional com a base per realitzar les seves campanyes publicitàries. |
es |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
303 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Moda |
es |
dc.subject.other |
Publicitat |
es |
dc.title |
Anàlisi dels Nous Canals de Comunicació en Moda |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
es |
Texto completo de este documento
Registro sencillo