Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Parés Muns, Marc
dc.contributor.author Oliveras Viñas, Guillem
dc.date.accessioned 2016-12-02T09:02:44Z
dc.date.available 2016-12-02T09:02:44Z
dc.date.created 2016-05
dc.date.issued 2016-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4724
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract En aquest Treball Final de Grau hem desenvolupat un pla de comunicació per a la marca Desigual. El pla de comunicació ha consistit en el llançament d'una nova New Brand Line, que hem anomenat Curvy, ja que el públic objectiu al qual va destinada aquesta línia és un públic femení amb corbes. Per a dur-ho a terme, hem elaborat un anàlisi del mercat del sector tèxtil a Espanya, de la competència de Desigual i hem portat a terme una sèrie d'accions en mitjans de comunicació no convencionals i un experiencial per donar a conèixer la nova marca Curvy. Aquestes accions s'han desenvolupat en tres parts: un preevent, un inevent i una fase de control de les dues primeres per verificar l'èxit o fracàs de les accions plantejades. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 633 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Curvy es
dc.subject.other Desigual es
dc.subject.other Comunicació es
dc.title Curvy Desigual es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics