Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Llagostera Cerdà, Sílvia |
|
dc.date.accessioned |
2017-01-11T19:08:59Z |
|
dc.date.available |
2017-01-11T19:08:59Z |
|
dc.date.created |
2016-06-13 |
|
dc.date.issued |
2016-05-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/4796 |
|
dc.description |
Curs 2015-2016 |
es |
dc.description |
Premi Sebastià Àlvarez 2016 |
|
dc.description.abstract |
En aquest projecte s’analitzaran, de manera detallada, les representacions gràfiques dels nens i nenes de cinc i sis anys. A través d’aquest anàlisi es pretén determinar si els alumnes d’educació infantil tenen la capacitat d’expressar, en un dibuix, el coneixement que han obtingut després d’experimentar, a través de diferents activitats, un espai determinat de l’escola. A més, es buscar identificar en quin nivell de representació es troben els dibuixos dels alumnes segons la línia de desenvolupament dels mapes cognitius que té com a base el model teòric piagetà. |
es |
dc.description.abstract |
This project provides an analysis, in detail, through depictions of five-six- year-old children. The aim of this analysis is to determinate whether childhood education students have the ability to express in a drawing the knowledge obtained after experimenting, through different activities, a specific space in the school. In addition, it seeks to identify which is the level of student’s representation according to the development line of cognitive maps based on piagetian theory. |
es |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
51 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Educació infantil |
es |
dc.subject.other |
Constructivisme (Educació) |
es |
dc.title |
L’Orientació dels infants : de la realitat al mapes |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple