DSpace/Dipòsit Manakin

L’Expressió corporal : com ho treballen les escoles bressol?

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Canaleta Auladell, Xènia
dc.date.accessioned 2017-01-13T16:39:28Z
dc.date.available 2017-01-13T16:39:28Z
dc.date.created 2016-05-13
dc.date.issued 2016-05-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4807
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract La motivació i interès personal del present estudi ha sorgit de la pregunta: “Com es treballa l’expressió corporal a l’escola bressol?” Partint d’aquesta qüestió i de la hipòtesi que actualment algunes llars d’infants treballen l’expressió corporal, a través de la psicomotricitat, i dins d’una franja horària concreta. S’ha realitzat una fonamentació teòrica on es planteja conèixer què és l’expressió corporal, la influència que té en altres disciplines i perquè és important treballar-ho a l’escola bressol. Per tal de donar-hi resposta, s’ha estudiat a través d’entrevistes realitzades a directores i mestres de nou escola bressol tant de la província de Barcelona com de Girona. On s’ha posat en relació l’opinió d’ambdues docents, directora i mestra. També s’ha observat algunes sessions d’expressió corporal, per tal de relacionar la informació obtinguda amb la pràctica. A través d’aquesta recopilació d’informació s’ha pogut valorar i apreciar quina és la realitat de l’expressió corporal dins aquestes llars d’infants, com la treballen i la importància que li atribueixen. es
dc.description.abstract The motivation and personal interest of this study has emerged from the question: "How is body language worked on in nursery schools?" Based on this question and on the hypothesis that some nursery schools currently work on body language through psychomotor skills, and within a particular time slot. There has been a theoretical basis which sets out to know what body language is, the influence of other disciplines and why is important to work on it in the nursery school. The answer to this has been studied through interviews with principals and teachers of nine nursery schools from Barcelona and Girona where the opinion of both has been related. We have observed several sessions of body language, to relate the obtained information with the practical one. Through this information gathering we have been able to value and appreciate what the reality of body language in these nurseries is, how they work on it and how much importance is attached to it. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 132 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Expressió corporal es
dc.subject.other Educació psicomotriu es
dc.subject.other Psicomotricitat es
dc.subject.other Escoles bressol es
dc.title L’Expressió corporal : com ho treballen les escoles bressol? es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques