DSpace/Dipòsit Manakin

L'Educació emocional a l'Escola Puiggraciós

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Casabayó Casas, Mònica
dc.date.accessioned 2017-01-13T17:04:47Z
dc.date.available 2017-01-13T17:04:47Z
dc.date.created 2016-05
dc.date.issued 2016-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4809
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract En el Treball Final de Grau(TFG) que exposo en les següents pàgines em proposo promoure millores relacionades amb l‟Educació Emocional (EE) a l‟escola Puiggraciós. Per fer-ho, aquest document s‟estructura en dos blocs; la fonamentació teòrica i l‟aplicació pràctica. Per una banda, la fonamentació teòrica inclou la recerca conceptual a partir d‟informació sobre diferents concepcions del concepte d‟emoció i d‟intel·ligència, a més de l‟evolució de les teories que s‟han formulat al llarg dels anys i que han influït en la visió de l‟educació emocional. Posteriorment, faig referència al treball de l‟EE a l‟aula, al marc normatiu de l‟EE i alguns dels projectes clau en EE. Per altra banda, el marc pràctic inclou la recerca pràctica portada a terme a l‟escola Puiggraciós. En aquest segon bloc especifico la metodologia utilitzada per a dur a terme la recerca, porto a terme el disseny de la investigació i l‟estudi del treball de l‟EE dins l‟escola a partir de l‟anàlisi del context i les enquestes fetes als/les mestres/as. Finalment, el treball conclou amb les conclusions de la investigació, les conclusions generals del treball i les referències bibliogràfiques utilitzades. es
dc.description.abstract In the Final Degree Paper (FDP) exposed in the following pages I aim is to promote improvements related to Emotional Education at Puiggraciós School. To do so, this document is structured in two blocks: the theoretical bases and the practical application. On one hand, the theoretical bases include the conceptual research from different points of view about the concepts of emotions and intelligence, in addition to the evolution of the theories formulated during the previous years that have had an influence on the vision of emotional education. On the other hand, I make a reference to the classroom work in terms of emotional education, the framework includes the practical research conducted in Puiggraciós school. In this second block I talk about the methodology used to do the research, its design and the study about the Emotional Education based on the context analysis and the survey conducted with the teachers of the school. Finally, this paper ends with the conclusions of the investigation, general conclusions and the bibliographic references. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 54 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ es
dc.subject.other Educació emocional es
dc.subject.other Intel·ligència emocional es
dc.subject.other Emocions es
dc.subject.other Relacions humanes es
dc.title L'Educació emocional a l'Escola Puiggraciós es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques