DSpace Repository

Anàlisi d’una proposta d’intervenció sobre les Intel·ligències Múltiples en una aula d’Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Ros Colón, Carmen
dc.date.accessioned 2017-01-13T17:46:14Z
dc.date.available 2017-01-13T17:46:14Z
dc.date.created 2016-05-13
dc.date.issued 2016-05-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4813
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract Aquest treball té com a objectiu aprofundir amb els fonaments teòrics sobre l’ús de les intel·ligències múltiples en una aula d’educació infantil, assessorar i donar suport als mestres amb el tema de les intel·ligències múltiples i ajudar-los amb el disseny i l’aplicació d’aquestes a l’aula d’educació infantil amb l’ajuda de la mestra de l’aula. Per aplicar les intel·ligències múltiples (IM) a l’aula d’educació infantil hem tingut en compte la millor metodologia per fer-ho, per aquesta raó hem escollit el treball per projectes, el qual ens permet, a part d’aplicar les IM, respondre a les necessitats individuals que presentin els infants, vetllar perquè aquests es sentin motivats i perquè hi hagi una bona participació. es
dc.description.abstract This work aims to deepen with the theoretical bases on the use of the multiple intelligences in a classroom of pre-school education, advice and support to teachers with the subject of the multiple intelligences and help them with the design and the application of these in the classroom of pre-school education with the help of the teacher of the classroom. To apply multiple intelligences (MI) in the classroom of pre-school education we have taken into account is the best methodology to do so, for this reason, we have chosen projects work, which allows us, as applying the MI, to respond to the individual needs that present children, ensure that they feel motivated and for there to be a good participation. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 84 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Intel·ligències múltiples es
dc.subject.other Intel·ligències múltiples -- Educació infantil es
dc.title Anàlisi d’una proposta d’intervenció sobre les Intel·ligències Múltiples en una aula d’Educació Infantil es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics