Repositorio Dspace

Millorar l’aprenentatge de les matemàtiques a partir d’enfortir el vincle família-escola. El Taller de matemàtiques a l’Escola Doctor Joaquim Salarich

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.author Granero Bernal, Gil
dc.date.accessioned 2017-01-25T17:41:15Z
dc.date.available 2017-01-25T17:41:15Z
dc.date.created 2016-09
dc.date.issued 2016-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4860
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract Aquest Treball de Final de Màster que presentem es basa en l'anàlisi i la valoració d'un projecte anomenat «Taller de Matemàtiques», que gira a l'entorn de l'aprenentatge de les Matemàtiques al Cicle Inicial —Segon Curs A i B— a l'escola pública Doctor Joaquim Salarich de Vic i que s'ha dut a terme durant el curs 2015-2016. L'objectiu principal del Treball és vincular i afavorir l'aprenentatge de les Matemàtiques a través de la col·laboració família i escola pel que fa a les tasques d'aquesta àrea que els infants porten a casa. El contingut del Treball té tres eixos principals. El primer és conèixer de prop quins són els interessos que motiven un grup de pares i mares a participar en un Taller de Matemàtiques que té la intenció d'orientar i donar recursos per a la millora de la resolució de tasques escolars a casa d'àmbit matemàtic. Un cop detectats aquests interessos, l'altre eix del Treball se centra en donar eines a les famílies participant a través de sessions formatives que permetin transformar les dificultats, si escau, en oportunitats d'ajuda als fills. El tercer eix se centra en l'anàlisi de dades sobre el Taller de Matemàtiques que han de permetre tant valorar-ne la utilitat, com elaborar propostes de millora. es
dc.description.abstract This Master's Degree Final Project is based on the analysis and valuation of a project called "Maths Workshop". This project revolves around Mathematics learning process in the First Cycle of Primary concretely on Second grade-in two groups of students A an B. The workshop took place in the public school Doctor Joaquim Salarich in Vic, it was developed during the 2015-2016 school year. The main objective of the project is to connect the school sphere with the families through their collaboration in order to favour the Mathematics learning process regarding the task that children should solve at home. The project stands on three principal bases. On the first place, discovering which interest motivate a group of parents when participating in the Maths Workshop which is thought to guide and give resources to these parents to improve the way their children solve mathematics tasks at home. On the second place, once those interest are detected, the Project is focused on giving tools to the families who participate by giving them formative sessions in the school that could transform the difficulties they could have and turn them into opportunities to help their children. The third base is centred on the analysis of the items of information of de Maths Workshop which should allow us making usefulness considerations and build improvement proposals. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 85 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ es
dc.subject.other Família i escola es
dc.subject.other Matemàtica -- Ensenyament es
dc.title Millorar l’aprenentatge de les matemàtiques a partir d’enfortir el vincle família-escola. El Taller de matemàtiques a l’Escola Doctor Joaquim Salarich es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Isabel Sellas, Jordi Collet
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar en RIUVic


Listar

Estadísticas