Davant el constant creixement durant la darrera dècada dels mitjans d’informació digitals en català i veient que estem al vell mig d’una revolució digital que transformarà ràpidament l’ecosistema dels mitjans de comunicació d’arreu, vam apostar per a que el treball d’anàlisi fos l’”Estudi sobre els mitjans de comunicació digitals ...»»»»
Davant el constant creixement durant la darrera dècada dels mitjans d’informació digitals en català i veient que estem al vell mig d’una revolució digital que transformarà ràpidament l’ecosistema dels mitjans de comunicació d’arreu, vam apostar per a que el treball d’anàlisi fos l’”Estudi sobre els mitjans de comunicació digitals socis de l’AMIC” per al període 2014 a 2016i que el realitzés el grup de recerca Konekto de la Universitat de Vic–Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC). Es tracta una recerca prospectiva que ha combinat una doble metodologia: una anàlisi de gabinet que detalla les dades del sector; i una anàlisi qualitativa que s’ha basat en realitzar 11 entrevistes en profunditat a editors de mitjans digitals de perfils diferents: mitjans generalistes, temàtics i territorials; i a 3 experts en innovació digital.^^^^