Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Amat, Vanesa |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-19T12:34:15Z |
|
dc.date.available |
2017-06-19T12:34:15Z |
|
dc.date.created |
2010 |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Amat Castells V. (2010). El paper de la mediació en el desenvolupament de la competència literària: disseny i aplicació d'una intervenció didàctica. Bellaterra: Journal of Teaching & Learning Language, 3(1), 33-49. |
es |
dc.identifier.issn |
2013-6196 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5018 |
|
dc.description.abstract |
La tasca docent consisteix a dissenyar contextos, planificar i desenvolupar activitats, observar i avaluar les possibilitats d’aprenentatge que es generen a les aules, etc. de manera que sigui possible que els alumnes avancin en l’adquisició de competències en els diferents àmbits de coneixement. En el cas de l’aprenentatge literari, la formació de lectors que dominin patrons narratius i puguin gaudir de les lectures s’esdevé a partir de les possibilitats que els adults ofereixen als infants en un context cultural determinat, però quin tipus de pràctiques poden resultar més útils? Quines característiques han de tenir les propostes que s’ofereixen i quin paper ha d’exercir el docent en el seu desenvolupament? |
es |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
17 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.publisher |
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |
es |
dc.subject.other |
Llibres i lectura |
es |
dc.subject.other |
Aprenentatge |
es |
dc.title |
El paper de la mediació en el desenvolupament de la competència literària: Disseny i aplicació d'una intervenció didàctica |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
es |
dc.identifier.doi |
https://doi.org/10.5565/rev/jtl3.217 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
dc.type.version |
info:eu-repo/publishedVersion |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons