DSpace/Dipòsit Manakin

L’organització de l’espai de l’aula i dels materials: un recurs per garantir pràctiques educatives inclusives en el segon cicle d’educació infantil (3-6)

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Nuñez Gómez, Estephania
dc.date.accessioned 2017-09-15T15:01:15Z
dc.date.available 2017-09-15T15:01:15Z
dc.date.created 2017-05
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5111
dc.description Curs 2016-2017 es
dc.description.abstract Potenciar escoles adaptades al progrés no significa dotar-les d’instal·lacions modernes amb la tecnologia més innovadora sinó de fomentar un bon procés d’ensenyament-aprenentatge que s’adapti a les necessitats individuals i col·lectives dels infants. En aquest sentit, si les pràctiques docents, en major o menor mesura, evolucionen i les noves tecnologies s’incorporen, per què moltes escoles segueixen ancorades en el mateix disseny educatiu nascut fa més de 20 anys? Amb el present Treball Final de Grau, es vol conèixer i aprofundir sobre l’organització dels espais i les característiques dels materials de l’aula per tal de garantir pràctiques educatives inclusives en el segon cicle d’educació infantil i afavorir el desenvolupament integral dels infants. es
dc.description.abstract Promoting schools adapted to progress doesn’t mean providing modern buildings with innovative technology, but it means to promote a good process of education and learning adapted to individuals and collective needs of children. in this sense, and since teaching methods have evolved throughout the years, why are some schools still hanging on to an educational plan that was designed more than 20 years ago? The aim of this this final year degree project is to study in depth the organization of the spaces and the features of the materials in the class to ensure an inclusive education and assist an integral development. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 75 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Educació infantil es
dc.subject.other Equipaments escolars -- Planificació es
dc.subject.other Equipaments escolars es
dc.subject.other Escoles -- Mobles, equip, etc es
dc.title L’organització de l’espai de l’aula i dels materials: un recurs per garantir pràctiques educatives inclusives en el segon cicle d’educació infantil (3-6) es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques