DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi de la influència de l'espai físic compartit en el valor de la tolerància en l'alumnat

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Sala i Ojeda, Clàudia
dc.date.accessioned 2017-09-15T15:25:05Z
dc.date.available 2017-09-15T15:25:05Z
dc.date.created 2017-05
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5113
dc.description Curs 2016-2017 es
dc.description.abstract En la construcció dels valors hi influeixen diverses dimensions com: la planificació didàctica, l’ambient del centre, és a dir el context, les conductes de l’alumat i les creences del professorat. En aquest Treball Final de Grau (TFG), es presenta un estudi de cas de dos centres educatius amb unes realitats concretes. El propòsit general d’aquest treball és analitzar, si l’espai compartit és un factor clau per a la construcció de la tolerància. Per aquest motiu, la recerca pràctica s’ha dut a terme en dos centres educatius, l’escola A i l’escola B, tenint present que l’escola A comparteix espais físics compartits amb l’escola d’educació especial anomenada escola C. Aquest document s’estructura en dos blocs; la fonamentació teòrica i l’aplicació pràctica. Després de dur a terme aquesta investigació, es pot afirmar que l’espai compartit no és un factor per a la construcció de la tolerància, sinó un component, que pot afectar o no a l’adquisició d’aquesta. Per a la construcció d’una actitud tolerant intervenen molts factors tant interns com externs dels subjectes, que influeixen de manera directa per a l’adquisició d’aquesta. es
dc.description.abstract The building foundations of values is influence by different currents like: a didactic planning program, centre’s environment as the context, pupils behaviour and believes or the faculty body. My main goal for this final TFG is to do a study case of two educational centres with some specific realities. The general purpose of this paper is to analyze if the shared space is a key factor for building tolerance. For this reason, practical research was carried out in two schools, the school A and school B, bearing in mind that the school A share physical spaces shared with the school to special education school called C.The structure of this document is divided in two different blocs, theoretical fundaments and practice application. After carrying out my research, I say that the shared space is not a factor for building tolerance but a component that can affect whether or not to purchase it. Many factors, both internal and external of the subject, affect to create a tolerant attitude as well as the acquisition of it. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 86 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ es
dc.subject.other Escoles d'educació especial es
dc.subject.other Escoles es
dc.subject.other Tolerància es
dc.title Anàlisi de la influència de l'espai físic compartit en el valor de la tolerància en l'alumnat es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques