DSpace Repository

Aplicació de màgia amb realitat augmentada

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat de Ciències i Tecnologia
dc.contributor.author Soldevila i Fíguls, Roger
dc.date.accessioned 2017-11-14T15:14:45Z
dc.date.available 2017-11-14T15:14:45Z
dc.date.created 2017-05
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5263
dc.description Curs 2016-2017 es
dc.description.abstract Dins d'un món tecnològic altament canviant, la necessitat de desenvolupar i innovar està a l'ordre del dia. És per aquest motiu, que en base a dos punts o disciplines ben diferents, com són la màgia i les noves tecnologies, s'ha desenvolupat una aplicació en la qual es barreja l'essència dels dos camps. L'Objectiu en l'àmbit social, ha estat el de realitzar una aplicació de màgia que permeti a mags i il·lusionistes tenir una eina tecnològica que augmenti el seu ventall de recursos a l'hora de realitzar les seves actuacions. L'Objectiu tecnològic del treball ha estat el de fer una aplicació innovadora en dispositius mòbils en el qual s'utilitzen tècniques de realitat augmentada com a eix vertebredor aplicada des d'un punt de vista realístic per aconseguir un efecte màgic el màxim d'impactant. L'aplicació s'ha desenvolupat al llarg de 5 mesos i actualment hi ha una versió beta completament operativa en la qual es permet al mag, a través de l'ajuda de la realitat augmentada, fer un canvi de dimensions d'un objecte introduït en un paquet de cartes, de petit a gran o de gran a petit. Hi ha hagut alguns problemes a l'hora de configurar la gravetat i de trackejar els objectes però ha pogut anar evolucionant i s'han anat complint tots els objectius plantejats. Té alguns bugs de funcionament que no afecten a la idea base, que es poden anar perfilant i millorant per aconseguir que sigui una eina el màxim de realista i funcional. es
dc.description.abstract In this technology oriented world that changes everyday the need to develop and innovate is key. That is why an app has been developed that combines the essence of two very different fields: magic and new technologies. The goal in the social field has been to implement an application that gives magicians and illusionists a new technologic tool to add to the range of resources they have when performing magic shows. The technological goal of this project has been developing an innovative application for mobile devices that uses augmented reality techniques as the main feature. The feature has been implemented with realism as a top priority to be able to achieve shocking magical effects. The application has been in development for 5 months and there is currently a beta version which is completely functional and, with the use of augmented reality, enables the magician to change the size of an object that's been put inside a pack of cards by making it smaller or bigger. There has been some problems when configuring gravity and tracking objects but the project has kept evolving and finally the goals that were set at the beginning have all been accomplished. There are still some functionality bugs but overall they don't effect the core concept and in the future they can be fixed in order to end up with a tool that's complete with realism and functionality. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 51 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Prestidigitació es
dc.subject.other Realitat augmentada es
dc.title Aplicació de màgia amb realitat augmentada es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics