DSpace/Dipòsit Manakin

English language assessment in pre-school education

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Almerich Díaz, Carla
dc.date.accessioned 2018-11-08T19:08:25Z
dc.date.available 2018-11-08T19:08:25Z
dc.date.created 2018-05
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5570
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract There has recently been a huge debate about the need to assess Young Language Learners and there is also an active debate about the introduction of English in early stages. Despite the fact that there are many controversial opinions on these topics, they are very important in the current education systems, even more in Pre-school education. This project aims to analyse teachers’ opinions and methods when assessing young learners and for this reason, the concerns and beliefs of three Slovene and four Catalan teachers about assessment will be analysed. The analysis will consider teachers’ answers to the interviews, as well as some observations carried out in different preschools. The results of the study on different topics, such as teachers’ beliefs and concerns, tools used for assessing Young Language Learners and the way that teachers share assessment results with families will be discussed in this paper. es
dc.description.abstract Recentment s'ha realitzat un gran debat sobre la necessitat d'avaluar els joves aprenents de llengua i també hi ha un actiu debat sobre la introducció de l'anglès en les primeres etapes. Malgrat que hi ha moltes opinions controvertides sobre aquests temes, són molt importants en els sistemes educatius actuals, sobretot en l’etapa d’Educació Infantil. Aquest projecte pretén analitzar les opinions i els mètodes que els mestres utilitzen a l'hora d’avaluar els joves aprenents de llengua i, per aquest motiu, s'analitzaran les inquietuds i creences de tres mestres eslovenes i quatre catalanes sobre l’avaluació. L'anàlisi considerarà les respostes de les mestres a les entrevistes, així com algunes observacions realitzades en diferents escoles i llars d’infants. Els resultats de l'estudi sobre diferents temes com ara les creences i inquietuds dels professors, les eines utilitzades per avaluar els joves aprenents de llengua i la forma en què els mestres comparteixen els resultats de l’avaluació amb les famílies es tractaran al llarg d’aquest document.
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 93 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ es
dc.subject.other Llenguatge i llengües -- Ensenyament es
dc.subject.other Llenguatge i llengües -- Adquisició es
dc.subject.other Anglès -- Educació primària es
dc.title English language assessment in pre-school education es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques