DSpace/Dipòsit Manakin

El dèficit auditiu i el coneixement que en tenen els estudiants d’Educació Social de la Universitat de Vic

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Fabré Tolosa, Judit
dc.contributor.author Martínez Vila, Mónica
dc.date.accessioned 2018-12-12T23:38:11Z
dc.date.available 2018-12-12T23:38:11Z
dc.date.created 2018-05
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5609
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract El document que es mostra a continuació analitza el coneixement que tenen els estudiants d’Educació Social de la Universitat de Vic sobre el dèficit auditiu. L’objectiu principal és endinsar-nos en aquest dèficit a partir d’una fonamentació teòrica i una aplicació pràctica. El treball s’estructura en dues parts: per un costat el marc teòric que recull la informació més rellevant i necessària sobre el tema a tractar. Per l’altre, la part pràctica que ens ajuda a conèixer la realitat des d’un punt de vista més proper, a més de poder interpretar com viuen la interacció amb persones oients les persones amb dèficit auditiu. Els instruments utilitzats per la recollida de dades han estat qüestionaris i entrevistes, aquestes eines ens han ajudat en la facilitació de la recollida d’informació de manera més directa. Els qüestionaris es van passar a estudiants d’Educació Social de la Universitat de Vic per a poder conèixer què sabien de la sordesa, i les entrevistes les vam passar a diverses persones, tan professionals de l’àmbit com dues persones amb dèficit auditiu, ja que volíem contrarestar la informació amb els resultats dels qüestionaris. A partir de les dades recollides hem pogut contrarestar la informació trobada en la part teòrica. Per finalitzar la recerca, es realitzen unes conclusions que donen resposta a la pregunta de recerca plantejada, a part d’unes reflexions i perspectives de futur que ens hem plantejat un cop acabat el procés que es podrien ampliar amb noves recerques. es
dc.description.abstract The document that is shown below, it analyzes the knowledge that students of Social Education of the University of Vic have about hearing impairment. The main objective is getting in this impairment based on a theoretical basis and a practical application. The document is structured in two parts: on the one hand we have explained the theoretical framework that summed up the most relevant and necessary information that we needed to do the project. On the other hand, we can see the practical part that helped us to know the reality from closer point of view, as well as has being able to interpret how people with hearing impairment interact with other people that don’t have this ability. The instruments used to collating date were questionnaires and interviews. These instruments had helped us to collate the information more directly. The questionnaires were sent to Social Education students of the University of Vic to know what they knew about deafness. The interviews we passed to several people, professionals and two people that suffer hearing impairment. We did this interviews and questionnaires, because we wanted to compare the result of the different point of view of the interviewees. Based on the data collected we had been able to compare the information we found in the theoretical part. To conclude the research, we did conclusions that give an answer in the question raised by research, moreover some reflections and future prospective that we have considered once the process has been completed that could be expanded with new research. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 99 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Sordesa es
dc.subject.other Llenguatge de signes es
dc.subject.other Trastorns auditius es
dc.title El dèficit auditiu i el coneixement que en tenen els estudiants d’Educació Social de la Universitat de Vic es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques