DSpace/Dipòsit Manakin

Disseny arquitectònic d’una escola infantil (3-6) inclusiva

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Oller Enroth, Yaiza
dc.date.accessioned 2019-02-13T17:47:49Z
dc.date.available 2019-02-13T17:47:49Z
dc.date.created 2018-05
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5691
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract La diversitat està present en el nostre dia a dia. És per això que aquesta proposta neix de la necessitat d’incloure a tots els nens i nenes a les escoles ordinàries, independentment de les possibles necessitats educatives especials i/o discapacitats, seguint el principi de normalització reforçat en el Decret 299/97, que diu que els infants han d'estar en contextos generals i no en situacions diferenciades. Per tal que això sigui possible, es considera essencial que l'edifici en el qual es realitzi la tasca educativa compleixi els requisits d'accessibilitat necessaris per a cadascun dels seus alumnes. La finalitat d’aquest treball és poder acabar dissenyant, amb l'ajuda d'un arquitecte, els plànols d'una escola inclusiva en l’àmbit arquitectònic que vetlli per la inclusió de tots els nens i nenes que els permeti accedir, participar i progressar en l'activitat educativa sense cap tipus de dificultat relacionada amb l'espai. Disposar d'una infraestructura inclusiva és un element indispensable (entre d'altres), per garantir el respecte als drets humans de les persones. es
dc.description.abstract Diversity is present everywhere in our day a day life. For this reason, this work aims to include and implicate all and each child in ordinary schools, independently of their special needs and/or incapacities. According to the Decree 299/97 (1997), in which the normalization principle is reinforced, children must be in general environments and not special and discriminated ones. For this reason, it would be necessary that educational buildings had the adequate installations to welcome all students. Concluding, this project mainly aims to design, with the help of an architecture, the drawings of an inclusive school in the architectural field that ensures the inclusion of all children. With this, we would guarantee that all children can access, participate and progress within their studies without any added difficulty. Having an inclusive infrastructure is an indispensable element to guarantee the respect of the human rights. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 129 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Supressió de barreres arquitectòniques es
dc.subject.other Atenció a la diversitat es
dc.subject.other Edificis escolars es
dc.title Disseny arquitectònic d’una escola infantil (3-6) inclusiva es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques