Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques |
|
dc.contributor.author |
Roche i Ceron, M. Carme |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-20T18:45:05Z |
|
dc.date.available |
2019-02-20T18:45:05Z |
|
dc.date.created |
2018-09 |
|
dc.date.issued |
2018-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5703 |
|
dc.description |
Curs 2017-2018 |
es |
dc.description.abstract |
El treball de recerca que es presenta a continuació, té com a finalitat identificar i conèixer com aprèn estratègies de càlcul mental, l’alumne de 2n d’Educació Primària que segueix la seva escolarització des d’atenció domiciliària per motius de salut i només se li ha ensenyat a calcular amb l’algoritme tradicional a partir d’unes normes i pautes donades. Al mateix temps, quina és la seva actitud i com influeixen les intervencions de la mestra en el desenvolupament del seu aprenentatge.
La metodologia utilitzada és bàsicament qualitativa, les dades s’han obtingut a partir d’una entrevista i un qüestionari inicial i de les gravacions amb vídeo de cada sessió, on l’alumne resolt els càlculs plantejats de manera oral i alhora amb material manipulable. A partir dels resultats aconseguits s’ha concretat que l’alumne ha utilitzat totes les estratègies de càlcul mental que se li han donat a conèixer, alhora ho fa amb interès i motivació, per finalment constatar que el nen és capaç de resoldre correctament sumes emportant sense viure-ho com un problema. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
77 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ |
es |
dc.subject.other |
Matemàtica -- Ensenyament |
es |
dc.subject.other |
Estratègies d'aprenentatge |
es |
dc.subject.other |
Motivació en l'educació |
es |
dc.title |
Anàlisi de com aprèn estratègies de càlcul mental l'alumne de 2n d'Educació Primària, fora del context escolar |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
es |
dc.description.version |
Director/a: Isabel Sellas i Ayats |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons