DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi de la percepció dels aprenentatges de les Matemàtiques en un àmbit de Matemàtiques basat en projectes

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.author Mas Inocentes, Núria
dc.date.accessioned 2019-02-20T19:01:06Z
dc.date.available 2019-02-20T19:01:06Z
dc.date.created 2018
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5704
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract El Treball Final de Màster que es presenta a continuació és un estudi de cas sobre un àmbit que es desenvolupa a l’Escola Era de Dalt de Tona amb infants de cicle mitjà i cicle superior. Els principals objectius que persegueix la recerca són analitzar la competència matemàtica que intervé en un àmbit de matemàtiques basat en projectes; analitzar la percepció de l’alumnat i de la mestra en relació als aprenentatges de matemàtiques; així com relacionar els aprenentatges percebuts amb el rol que desenvolupa el professorat. Per portar-lo a terme, s’ha elaborat una recerca qualitativa a partir de diverses entrevistes i observacions als subjectes implicats en la investigació. L’estudi en qüestió, ha permès evidenciar que intervenen pocs continguts i dimensions i que existeix una coincidència parcial en relació a les percepcions dels subjectes de la recerca. Així mateix, s’ha demostrat que les creences de la mestra afavoreixen models i continguts d’aprenentatge. A més a més, quan porta a terme un paper actiu s’afavoreix l’aprenentatge dels nens i de les nenes, de la mateixa manera que quan aquests esdevenen els protagonistes de l’aprenentatge. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 177 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ es
dc.subject.other Matemàtica -- Ensenyament es
dc.title Anàlisi de la percepció dels aprenentatges de les Matemàtiques en un àmbit de Matemàtiques basat en projectes es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Arnau Amat i Isabel Sellas
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques