La finalitat d’aquest article és donar a conèixer la implementació d’un projecte de millora, a l’Escola Bellpuig de St. Julià de Vilatorta, mitjançant una sèrie de fases enteses com a etapes compreses en el procés de resolució de problemes i construcció de millores. En el context educatiu en el que ens trobem podem apreciar ...»»»»
La finalitat d’aquest article és donar a conèixer la implementació d’un projecte de millora, a l’Escola Bellpuig de St. Julià de Vilatorta, mitjançant una sèrie de fases enteses com a etapes compreses en el procés de resolució de problemes i construcció de millores. En el context educatiu en el que ens trobem podem apreciar incertesa, debat pedagògic i certes mancances d’avaluació dins de diferents pràctiques educatives que es porten a terme. Aquesta carència esdevé necessitat real, compartida i totalment necessària per a poder-ne desenvolupar un projecte de millora i així donar resposta a la necessitat d’aconseguir una línia d’escola per avaluar, de forma competencial i significativa, l’aprenentatge basat en projectes i l’aprenentatge cooperatiu dins d’aquests. Canviant així aquesta avaluació, no només perquè esdevingui més competencial (aprenentatges transferibles, significatius, funcionals, productius,..) sinó que també permetin la millora en motivació, participació activa i per tant, poder-ne aprendre més i millor.^^^^