Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Carrión Pérez, Gerard |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-02T09:11:43Z |
|
dc.date.available |
2019-08-02T09:11:43Z |
|
dc.date.created |
2019-05 |
|
dc.date.issued |
2019-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5891 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
Aquest treball d’investigació pretén trobar resultats a la pregunta
“Què és el què es produeix quan realitzem converses a l’aula de
ciències?”. Per fer-ho, s’han realitzat observacions i anàlisis de dues
sessions realitzades a una l’aula de ciències pel mateix autor a un
grup classe de Cicle Inicial. La recerca ha constatat que els infants
són capaços de construir entre ells explicacions amb una sèrie
d’elements com les entitats i les activitats (accions), sempre que el
mestre els guiï a través de preguntes que els porti a raonar. Així
doncs, cal plantejar-nos què es fa l’aula de ciències i com es
treballa per tal de que els alumnes puguin construir explicacions
científiques i debatre les dels altres doncs, només així es podran
aproximar als processos que es realitzen a la ciència autèntica. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
102 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Ciència -- Ensenyament primari |
es |
dc.subject.other |
Educació primària |
es |
dc.subject.other |
Ensenyament -- Metodologia |
es |
dc.title |
Anàlisi de converses a l’aula de Ciències a Cicle Inicial |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Texto completo de este documento
Registro sencillo
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons