DSpace Repository

L’Educació Assistida amb Animals com a eina d’inclusió dins l’aula ordinària

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Sucarrats i Valle, Ivet
dc.date.accessioned 2019-08-02T09:30:42Z
dc.date.available 2019-08-02T09:30:42Z
dc.date.created 2019-05-17
dc.date.issued 2019-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5893
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract El present treball tracta sobre l’Educació Assistida amb Animals, un tipus d’intervenció educativa molt nova que té com objectiu millorar els aspectes curriculars de l’alumnat amb l’ajuda d’un gos, un tècnic en Intervencions Assistides amb Animals i un professional de l’educació. Concretament el meu TFG es centra en l’Educació Assistida amb Animals dins l’aula com una possible eina d’inclusió per a tot l’alumnat. El treball inclou aspectes com els orígens, les característiques i els beneficis de l’Educació Assistida amb Animals i s’entrevista a diverses professionals de l’àmbit, algunes d’elles pioneres en aquesta metodologia com a recurs d’atenció a la diversitat. S’exploren els aspectes positius i les limitacions d’aquest tipus d’intervenció dins l’aula ordinària amb tot l’alumnat. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 132 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Ensenyament -- Metodologia es
dc.subject.other Educació primària es
dc.subject.other Atenció a la diversitat es
dc.title L’Educació Assistida amb Animals com a eina d’inclusió dins l’aula ordinària es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics