Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària |
|
dc.contributor.author |
Vendrell Galí, Sílvia |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-08T16:17:58Z |
|
dc.date.available |
2019-11-08T16:17:58Z |
|
dc.date.created |
2019-06 |
|
dc.date.issued |
2019-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5989 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
En els cicles més elevats de les nostres escoles trobem infants que mostren dificultats en el coneixement abstracte de les matemàtiques més complexes, moltes vegades aquestes dificultats són degudes a un aprenentatge molt mecànic i poc comprensiu, a on l’error només té repercussió en el resultat obtingut i no en el procés d’aprenentatge. Molts d’aquests errors tenen a veure amb la manera de com han adquirit aquests coneixements.
El que volem aconseguir amb aquest pla de millora és que a partir de l’avaluació competencial siguem coneixedors dels errors i de les estratègies que utilitzen els infants per adquirir els aprenentatges més aritmètics del llenguatge matemàtic i així poder dissenyar activitats significatives i competencials per ajudar-los a avançar.
Aquest pla de millora s’inicia a l’educació infantil, per això l’avaluació competencial la focalitzarem en l’aprenentatge de l’adquisició del concepte de quantitat i nombre. El comptatge és l’eina que utilitzarem per analitzar tot aquest procés evolutiu i descobrir quins errors i estratègies utilitzen els infants per adquirir aquest coneixement. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
45 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Ensenyament -- Metodologia |
es |
dc.subject.other |
Matemàtica -- Ensenyament |
es |
dc.subject.other |
Educació infantil |
es |
dc.title |
Avaluació de l’adquisició del concepte de nombre en aules multinivell d’Educació Infantil |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Texto completo de este documento
Registro sencillo
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons