Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària |
|
dc.contributor.author |
Gastón Puyó, Belén |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-18T18:45:28Z |
|
dc.date.available |
2019-11-18T18:45:28Z |
|
dc.date.created |
2019 |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5994 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
Aquest article descriu la seqüència i posada en pràctica del disseny d’un Pla de millora a Les Escoles de Gurb. Després d’analitzar les necessitats del centre i de recollir evidències que fonamentin la innovació, es valoren les matemàtiques com l’àrea que centrarà el nostre treball. A partir d’aquí s’inicia un procés que es concreta en les pràctiques i l’elaboració del TFM (Treball de Final de Màster).
El desenvolupament d’aquest procés de millora s’ha basat en les cinc fases que Lago, Onrubia & Huguet (2012) descriuen. Durant aquest curs s’ha pogut implementar les dues primeres fases i s’ha iniciat la tercera amb l’objectiu de continuar amb el projecte el curs vinent. Aquesta petita innovació pretén ser la primera d’una sèrie d’actuacions que ens ajudaran a canviar la cultura de centre introduint millores a la pràctica de l’aula. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
23 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Matemàtica -- Ensenyament |
es |
dc.title |
Matemàtiques i art: un aprenentatge creatiu |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple