Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Segalés Masmitjà, Montse |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-22T18:52:18Z |
|
dc.date.available |
2019-11-22T18:52:18Z |
|
dc.date.created |
2019 |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/6020 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
Aquest article és l’explicació del procés seguit a l’escola Les Escoles de Gurb per al disseny i
implementació del pla de millora emmarcat en el treball de pràctiques realitzat dins el màster:
Millora de l’Ensenyament d’Educació Infantil i Primària. El pla de millora consisteix en la introducció
de jocs a l’hora de matemàtiques mitjançant la co-docència de dos mestres dins l’aula a cicle
superior, amb la finalitat de millorar les competències matemàtiques dels alumnes d’una manera
més motivadora, vivencial i significativa.
Per realitzar el pla de millora ens hem basat en les V fases de Lago & Onrubia (2011). Aquest
procediment ens ha donat l’oportunitat de reflexionar i revisar la nostra pràctica com a mestres i ens
ha proporcionat eines i instruments que ens han ajudat a prendre decisions. La interacció, la
discussió i el contrast d’opinions amb els companys ha sigut molt enriquidora i elements
indispensables per fer-nos avançar cap a una millora en la nostra metodologia de treball. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
21 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Matemàtica -- Ensenyament |
es |
dc.subject.other |
Coeducació |
es |
dc.title |
Introducció de jocs matemàtics a cicle superior mitjançant la co-docència |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple